بهترین تولیدکنندگان بستنی در ایران را بشناسید

بهترین تولیدکنندگان بستنی در ایران را بشناسید

بستنی یکی از لذیذترین و دوست‌داشتنی‌ترین تنقلاتی است که هر انسانی از دوران کودکی تا پیری خود از خوردن آن لذت می‌برد. به همین دلیل اگر در سطح شهر بچرخید، تقریبا هیچ بستنی‌فروشی را خالی از مشتری پیدا نمی‌کنید. شاید کمی قبل‌تر بستنی تنها یک خوراکی تابستانه بود که تحمل گرمای هوا را برای افراد راحت‌تر می‌کرد؛ اما اکنون این خوراکی لذیذ به جمع خوراکی‌های چهارفصل پیوسته و خوردن آن حتی در سرمای زمستان نیز لذت‌بخش است.

قطعا طعم و مزه بستنی به کیفیت مواد اولیه و نحوه ترکیب آن‌ها بستگی دارد. به همین دلیل هم هست که بستنی بعضی برندها بسیار لذیذتر و پرفروش‌تر است. به‌علاوه بستنی یکی از خوراکی‌های متنوع است و شرکت‌های مختلف می‌توانند با افزودن کمی چاشنی خلاقیت به کیفیت محصولات خود، مشتری‌ها را به‌سوی خود جلب کنند. به دلیل محبوبیت این خوراکی شیرین و دلپذیر، در این مطلب به سراغ معرفی بهترین تولیدکنندگان بستنی در ایران رفته‌ایم. برندهایی که با تلاش و حفظ کیفیت خود در طول سالیان دراز، نام خود را بر سر زبان‌ها انداخته‌اند و کام ایرانیان را همواره شیرین کرده‌اند.

لبنیات و بستنی دومینو

شرکت لبنیات و بستنی دومینو با مدیریت سعید پایداری از سال 1390 کار خود را آغاز کرد. کیفیت محصولات این برند باعث شد که دومینو در همین مدت کوتاه به یکی از برندهای محبوب تولیدکننده بستنی در ایران تبدیل شود. البته سابقه علمی و تولیدی مدیرعاملان این شرکت تنها به همین یک دهه ختم نمی‌شود. موسسان دومینو از تجربه حضور خود در شرکت بستنی میهن استفاده کردند و با پشتوانه سابقه‌ای 30 ساله پا به عرصه رقابت با برندهای قدیمی و ماندگار ایرانی گذاشتند. کارخانه اصلی دومینو در شهر اسلامشهر استان تهران واقع‌شده و دفتر مرکزی آن نیز در خیابان ولیعصر تهران قرار دارد.

بهترین تولیدکنندگان بستنی در ایران را بشناسید

مزیت اصلی شرکت دومینو تولید بستنی‌های متنوع با استفاده از به‌روزترین و پیشرفته‌ترین فناوری‌های دنیا است. این شرکت دستگاه‌های تولید بستنی را از کشورهای آلمان، دانمارک و سوئد تهیه می‌کند که خود ید طولایی درزمینه تولید بستنی دارند. این شرکت در راستای تحقق شعار خود یعنی «طعمی نو» خلاقیت را چاشنی اصلی بستنی‌های تولیدی کرده است و اکنون بستنی‌های متنوع با بهترین طعم‌ها، رنگ‌ها و طرح‌ها را به مشتریان خود عرضه می‌کند.

دومینو با استفاده از خلاقیت جوانان ایرانی، استانداردهای طعم و مزه بستنی در ایران را ارتقا داده است و به سبدی کامل با محصولات متنوع رسیده که به مذاق هر خریداری با هر سلیقه و سنی خوش خواهد آمد. این شرکت تنها به تولید بستنی بسنده نکرده و فعالیت خود را در حوزه تولید دیگر مواد لبنی، نان‌های بستنی، شکلات‌های متنوع و حتی فالوده نیز گسترش داده است. علاوه بر این مهندسان متخصص دومینو درزمینه علمی نیز بیکار ننشسته‌اند و توانسته‌اند با تکیه بر دانش و مهارت خود، دو دستگاه تولید بستنی در حد استانداردهای جهانی را به عرصه تولید برسانند.

بستنی میهن

نزدیک به نیم‌قرن است شرکت میهن بستنی‌ها و دیگر محصولات لبنی را با بهترین کیفیت روانه بازار می‌کند. این شرکت که موسس آن ایوب پایداری بوده، اکنون به یکی از شناخته‌شده‌ترین و بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید بستنی در ایران تبدیل شده است. کارخانه اصلی شرکت میهن در شهر اسلامشهر قرار دارد و دفتر مرکزی آن نیز در همین شهر واقع شده است. در حال حاضر تعداد کارمندان و کارگران این مجموعه به بیش از 11 هزار نفر می‌رسد و مساحت کارخانه آن نیز حدود 350 هزار مترمربع است.

بهترین تولیدکنندگان بستنی در ایران را بشناسید

میهن با ایجاد یک شبکه منظم و گسترده حمل‌ونقل، محصولات خود را به دست مصرف‌کنندگان در همه مناطق کشور، حتی دورافتاده‌ترین نقاط، می‌رساند و کام آن‌ها را با یک محصول باکیفیت ایرانی شیرین می‌کند. میهن به در اختیار گرفتن بیشتر از 65 درصد از بازار بستنی کشور بسنده نکرده و تلاش کرده است که نام خود را در کشورهای دیگر نیز بر سر زبان‌ها بیندازد. کیفیت بالای تولید در کنار عرضه مناسب باعث شده است که این تلاش‌ها بی‌نتیجه نمانند و اکنون شاهد فروش محصولات میهن در کشورهای عراق، کویت، امارات، پاکستان، عمان، قطر، روسیه، مالزی و افغانستان باشیم.

شرکت زرین غزال (بستنی‌های دایتی)

دایتی نام تجاری بستنی‌های تولید شرکت زرین غزال است که فعالیت خود را از سال 84 شروع کرده است. این شرکت در شهرک صنعتی شیراز واقع‌شده و اکنون کارخانه خود را تا 48 هزار مترمربع گسترش داده است. شرکت زرین غزال اولین شرکتی بود که با راه‌اندازی واحد پایلوت بستنی و شکلات، روکش‌های شکلاتی با طعم‌های متنوع و مغز دار را به بستنی‌های ایرانی اضافه کرد و به همین دلیل خیلی زود به یکی از برندهای محبوب ایرانی تبدیل شد.

بهترین تولیدکنندگان بستنی در ایران را بشناسید

این شرکت به فعالیت در حوزه بستنی محدود نشده است و اکنون صاحب چندین شرکت زیرمجموعه است که انواع محصولات لبنی و دامی را تولید کرده و روانه بازار می‌کنند. بستنی دایتی و لبنیات آپادا از اولین شرکت‌های زیرمجموعه زرین غزال بودند و خیلی زود نام آن را به لیست بهترین تولیدکنندگان بستنی در ایران اضافه کردند. علاوه بر این زرین غزال از طریق شرکت بزرگ حمل‌ونقل دایتیران محصولات خود را به سراسر کشور و حتی کشورهای همسایه ارسال می‌کند. شرکت‌های سردخانه استقلال، پارسیرنگ، شیر و گوشت فرزیس و شرکت‌های عمرانی غزال از دیگر زیرمجموعه‌های این شرکت هستند.

گروه لبنیات کاله

کاله یکی از شرکت‌های مطرح ایرانی تولیدکننده محصولات لبنی است که کارخانه اصلی آن در شهر آمل استان مازندران قرار دارد. کمی بیشتر از 30 سال پیش، یعنی در سال 1369 غلامعلی سلیمانی، موسس این شرکت، روبان افتتاح آن را برید و اولین قدم را برای ایجاد برندی مطرح و موفق در کشور برداشت. این شرکت دارای 16 گروه تولیدی انواع محصولات لبنی است و محصولات خود را به کشورهای دیگر نیز صادر می‌کند. گروه لبنیات کاله در سال‌های 2009، 2010، 2013، 2014 و 2016 عنوان برترین صادرکننده کشور را نیز به دست آورده است.

بهترین تولیدکنندگان بستنی در ایران را بشناسید

کاله با تولید بستنی‌هایی با طعم‌های متنوع و متناسب با ذائقه ایرانیان، موفق شده است که جای خود را در دنیای بستنی‌ها نیز باز کند. این شرکت انواع مختلف بستنی نظیر بستنی یخی، روکش‌دار، چوبی و پذیرایی را در طعم‌های مختلف تولید کرده و به بازارهای دیگر شهرها و کشورها صادر می‌کند. علاوه بر برند اصلی کاله، محصولات دیگر برندهای زیرمجموعه آن نیز در میان محصولات محبوب ایرانی قرار دارند. برندهای سون، آنا، لاکتیویا، ناری و ماجان از زیرمجموعه‌های شناخته‌شده کاله هستند.

شرکت بستنی روز

نزدیک به 40 سال از روزی که شرکت بستنی روز در تهران کار خود را آغاز کرد، می‌گذرد. این شرکت با مدیریت علی ذوالفقاری شروع به کار کرده و در حال حاضر محصولات خود را در سه دسته ژله، پودر ژله و فرآورده‌های یخی روانه بازار می‌کند. شرکت بستنی روز از شیری با درصد چربی و خلوص بالا برای تولید بستنی‌های خود استفاده می‌کند و به همین دلیل محصولات این شرکت همگی در رده محصولات ممتاز داخلی هستند.

شرکت بستنی روز

بستنی روز نان‌های به‌کاررفته در بستنی‌ها را نیز خود تولید می‌کند و با استفاده از آن‌ها بستنی‌های محبوب قیفی، ویفری، بیسکوپیچ و حصیری را به مشتریان خود تقدیم می‌کند. بستنی‌ها و دیگر تولیدات این شرکت در تمام مراحل تولید توسط بهترین متخصصان ازنظر کیفی بررسی می‌شوند تا همواره بهترین محصولات و طعم‌ها به مشتری عرضه شود. بستنی روز به بازارهای ایران اکتفا نکرده و محصولات خود را در کشورهای دیگر ازجمله ازبکستان، ترکمنستان، روسیه، عراق و بلاروس نیز به فروش می‌رساند.

صنایع غذایی پاندا

یکی دیگر از برندهای جداشده از میهن، برند پاندا است. همان‌طور که انتظار می‌رود، موسس این برند نیز یکی از اعضای خانواده پایداری است که با استفاده از تجربیات برند بنام و بسیار محبوب میهن، توانسته پاندا را نیز به یکی از بهترین تولیدکنندگان بستنی در ایران تبدیل کند. کارخانه اصلی این شرکت از زادگاه این برند یعنی اسلامشهر فاصله زیادی دارد و در منطقه سنندج واقع شده است. ارتباط برند پاندا و میهن باعث شده است که محصولات هر دو برند راحت‌تر از قبل به دست مصرف‌کنندگان در شهرهای مختلف کشور برسد.

صنایع غذایی پاندا

برند پاندا تنها تولیدکننده بستنی‌های پاستوریزه نیست. این برند تولید پنیر، شیر، دوغ، خامه، کره، شیرینی، کیک بستنی، آب‌میوه و انواع نوشیدنی‌ها را در دستور کار خود قرار داده و در این حوزه‌ها نیز به موفقیت دست پیدا کرده است. برند پاندا یکی از اولین برندهای تولیدکننده ماست و شیر طعم دار است که با طعم‌های متنوع و جذاب خود، نوشیدن شیر و خوردن ماست را برای شما دلپذیرتر می‌کند. این ماست و شیرها می‌توانند گزینه مناسبی برای علاقه‌مند کردن کودکان به خوردن لبنیات باشند.

شرکت محصولات لبنی پاک

برند پاک شاید قدیمی‌ترین برند تولیدکننده محصولات لبنی در ایران باشد. این برند از سال 1338 یعنی بیش از 60 سال پیش در تهران کار خود را آغاز کرد. این شرکت در ابتدا تحت لیسانس شرکت فورموست- مک کسن آمریکا کار می‌کرد و کم‌کم با رشد بیشتر اقدام به خریداری کارخانه‌های بستنی‌سازی در سراسر دنیا کرد. شرکت بستنی اولدوراو، شرکت بستنی‌سازی کانادا و گاوداری سپهان از شرکت‌هایی بودند که شرکت پاک برای افزایش کیفیت محصولات خود و تبدیل این برند به یک برند جهانی خریداری کرده است.

شرکت محصولات لبنی پاک

بعد از انقلاب، ارتباط شرکت پاک با شرکت آمریکایی قطع شد و همین موضوع باعث افتتاح کارخانه‌ای در سنندج و تولید محصولات به کمک متخصصان ایرانی شد. باوجوداینکه این قطع ارتباط برای شرکت پاک گران تمام شد و این شرکت را مجبور به پرداخت جریمه 40 میلیون دلاری کرد، اما بعدازآن زمینه را برای رشد برند پاک فراهم کرد. تاجایی‌که اکنون تعداد شرکت‌های زیرمجموعه برند پاک به عدد 7 رسیده و این برند در کشورهای کانادا و تاجیکستان نیز مشغول فعالیت است.

شرکت بستنی مهر (تولیدکننده بستنی‌های ترنادو و پریشاد)

شرکت بستنی مهر یکی از شرکت‌های تخصصی درزمینه تولید انواع بستنی است که با بستنی‌های پریشاد و ترنادو شناخته شده است. این شرکت حدود 25 سال پیش یعنی در سال 1375 فعالیت خود را در اصفهان آغاز کرد و اکنون به عضوی جدانشدنی از جمع‌های دوستانه ظهرهای گرم تابستان در مناطق مرکزی و جنوبی ایران تبدیل شده است. برخلاف دیگر شرکت‌ها که پا را از حوزه بستنی فراتر گذاشتند و به عرصه تولید لبنیات و حتی محصولات دیگر وارد شدند، این شرکت فعالیت خود را در تولید بستنی ادامه داد. همین موضوع باعث شده است که تنوع محصولات شرکت بستنی مهر بسیار بیشتر از دیگر برندها باشد و طعم‌هایی تازه و به‌یادماندنی را به بستنی اضافه کند.

شرکت بستنی مهر (تولیدکننده بستنی‌های ترنادو و پریشاد)

بستنی‌های اسپیرال، تورنتو، زعفرانی، سالورا آناناس، موزی، هندوانه‌ای و گلابی از محبوب‌ترین بستنی‌های ترنادو هستند. این شرکت همچنین با استفاده از بهترین ماشین‌ها و دستگاه‌های تولید بستنی در دنیا و حفظ ارتباط با مراکز معتبر علمی تحقیقاتی، توانسته است طعم‌هایی منحصربه‌فرد و عالی را به مشتریان خود عرضه کند. طعم‌هایی که برندهای پریشاد و ترنادو را به برندهایی ماندگار در بازار ایران تبدیل می‌کنند. در کنار خلاقیت در تولید بستنی، شرکت بستنی مهر یک تیم کنترل کیفیت دقیق و سختگیر هم دارد که علاوه بر بررسی کیفیت طعم و غلظت محصولات، به بهداشت وسایل، محیط و کارکنان نیز توجه ویژه‌ای نشان می‌دهند.

شرکت لبنیات و بستنی شاد

این شرکت که حدود 40 سال از تاسیس آن می‌گذرد، تلاش می‌کند که با عرضه جدیدترین و بهترین محصولات، لبخند شادی را بر لبان مشتریان خود بنشاند. شرکت شاد کار خود را از خیابان ولیعصر تهران آغاز کرد و بعدازآن به دلیل افزایش تعداد مشتریان و محبوبیت گسترده‌ای که به دست آورد، تصمیم به گسترش کارخانه خود گرفت.

شرکت لبنیات و بستنی شاد

به همین دلیل در سال 1372 کارخانه خود را به شهرک صنعتی عباس‌آباد منتقل کرد. این گسترش کارخانه به کمک شرکت شاد آمد و باعث شد که این شرکت انواع گواهینامه‌های استاندارد ایران و جهان را از آن خود کند. اکنون شرکت شاد بیش از 86 نوع طعم مختلف را ایجاد کرده است که همگی از طعم‌های محبوب خریداران ایرانی هستند.

سخن پایانی

بستنی یکی از محبوب‌ترین دسرها در سراسر دنیا است که خوردن آن در هر فصلی از سال و هر ساعتی از روز می‌چسبد. بدون شک چیزی که باعث محبوبیت این دسر شده است، کیفیت تولید و خلاقیت برندهای تولیدکننده آن است. خوشبختانه در ایران نیز تعداد تولیدکنندگان بنام و مطرح ایرانی که محصولاتی متنوع با بهترین کیفیت را روانه بازار می‌کنند، کم نیستند. همه این شرکت‌ها در تلاش هستند تا بهترین محصولات و طعم‌ها را به بازار عرضه کنند. تلاشی که به نظر می‌رسد در حوزه تولید بستنی به ثمر نشسته است. چراکه اکنون می‌توان نام برندهای ایرانی را در دیگر کشورهای دنیا نیز شنید.

اگهی‌های فروش کارخانه بستنی:

درباره‌ی sooliran

همچنین ببینید

صفر تا صد هزینه‌های راه‌اندازی کارخانه ماکارونی

صفر تا صد هزینه‌های راه‌اندازی کارخانه ماکارونی

ماکارونی یکی از محبوب‌ترین غذاهای وارداتی در کشور ماست. تنوع بسیار زیاد ماکارونی‌ها و طعم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *